PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019-12-31 Įsakymu Nr. A2-318
KAIMO REIKALŲ SKYRIAUS RAŠTVEDŽIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Kaimo reikalų skyriaus raštvedys yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį ir gaunantis darbo užmokestį iš Savivaldybės biudžeto. Pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.5. išmanyti dokumentų rengimo taisykles bei įforminimo reikalavimus;
3.6. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.7. išmanyti tarnybinio protokolo reikalavimus, dalykinio pokalbio ir bendravimo taisykles;
3.8. dirbti kompiuteriu, programa KONTORA ir Microsoft Office programiniu paketu.
3.9. naudotis organizacine technika ir ryšio priemonėmis;
3.10. turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos;
3.11. laikytis teisės norminių aktų ir vidaus tvarką nustatančių reikalavimų.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja dokumentų valdymą Kaimo reikalų skyriuje naudojantis programa DVS KONTORA;
4.2. įformina ir registruoja siunčiamus ir gaunamus raštus, juos skenuoja;
4.3. tvarko Kaimo reikalų skyriaus siunčiamą ir gaunamą korespondenciją, organizuoja dokumentų išsiuntimą;
4.4. registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia atsakymus;
4.5. registruojant kontroliuoja, kad dokumentai būtų tinkamai įforminti ir būtų visi reikalingi derinimai;
4.6. rengia, derina Kaimo reikalų skyriaus dokumentacijos planą, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų apyrašus, saugo archyvą;
4.7. operatyviai pateikia gautus dokumentus specialistams ar kitu būdu informuoja dokumentų vykdytojus;
4.8. padeda rengti Kaimo reikalų skyriaus veiklos ataskaitas;
4.9. komplektuoja įvykdytus dokumentus į bylas pagal kiekvienų metų dokumentacijos planą;
4.10. padeda organizuoti svečių ir oficialių delegacijų priėmimus;
4.11. pildo Kaimo reikalų skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
4.12. konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems skyrių darbuotojams dokumentų tvarkymo klausimais;
4.13. vykdo kitus skyrių vedėjų nurodymus, nenumatytus šios pareigybės aprašyme;
4.14. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Administracijos vadovybės ar skyriaus vedėjo pavestus darbus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams.
4.15. reikalui esant, pavaduoja gretimų pareigybių darbuotojus;
4.16. vykdo kitus skyriaus vedėjo nurodymus, nenumatytus šios pareigybės aprašyme.