PAVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019-12-31 Įsakymu Nr. A2-318
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS RAŠTVEDĖS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Raštvedys yra specialistų grupės.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą įgytą iki 2009 metų, ar specialų vir\durinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
3.2. gerai mokėti valstybinę lietuvių kalbą, privalumas - užsienio kalba.
3.3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Viešojo administravimo įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, Vyriausybės nutarimu ,,Dėl piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“, Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo įstatymu, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymu ir kitais Socialinės apsaugos sritį reglamentuojančiais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teisės aktais ir gebėti juos taikyti praktikoje.
3.4. puikiai išmanyti dokumentų valdymo sistemą, darbe vadovautis Dokumentų rengimo taisyklėmis, Raštvedybos taisyklėmis, gerai žinoti dokumentų rengimo, įforminimo ir registravimo tvarką, vykdyti Savivaldybės administracijos nuostatus bei Piliečių aptarnavimo Šilutės rajono savivaldybėje tvarką.
3.5. mokėti dirbti naujomis ryšių ir kitomis organizacinės technikos priemonėmis, Savivaldybėje įdiegtomis dokumentų valdymo sistemomis.
3.6. mokėti dirbti kompiuteriu pagal bazinius kompiuterinio raštingumo reikalavimus.
3.7. gebėti rengti teisės aktų (Savivaldybės tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų, skyriaus vedėjo įsakymų) projektus bei kitus informacinius, organizacinius ir tvarkomuosius dokumentus, turėti raštvedybos pagrindus.
3.8. mokėti kaupti, sisteminti, valdyti, atnaujinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.
3.9. gebėti naudotis dokumentų paieškos sistemomis.
3.10. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
3.11. būti pareigingam, darbščiam, mokėti bendrauti su skyriaus klientais.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoti interesantų nukreipimą pas specialistus pagal priskirtas funkcijas, vykdant Viešo administravimo įstatymu keliamus reikalavimus. Padėti organizuoti laukiančių klientų aptarnavimą, padedant užpildyti ar kopijuojant klientų pateiktus dokumentus.
4.2. organizuoti ir tvarkyti raštvedybą pagal norminių aktų ir metodinių dokumentų reikalavimus. Rengti, spausdinti arba pagal raštvedybos reikalavimus įforminti jau parengtus dokumentus. Tikrinti, ar visi dokumentai yra taisyklingai parengti ir įforminti (ar atitinka raštvedybos reikalavimus, ar yra vizos, suderinimo žymos ir t. t.).
4.3. peržiūrėti skyriui adresuotus dokumentus ar kitą gautą korespondenciją, registruoti, perduoti skyriaus vedėjui vizuoti ir įteikti vykdytojams. Kontroliuoti raštų ir prašymų, kuriems reikalinga administracinė procedūra, atsakymų terminus.
4.4. registruoti ir įforminti skyriaus veiklos įsakymus, gaunamus ir siunčiamus dokumentus, klientų prašymus (socialinės paslaugos, techninės pagalbos priemonės ir kt.), sutartis, sprendimus, pažymas.
4.5. dalyvauti darbo grupėse, komisijose Socialinės paramos skyriaus kompetencijos klausimais.
4.6. naudojantis Lietuvos pašto e. savitarna programa, tvarkyti siunčiamą korespondenciją.
4.7. pateikti savivaldybės vyresniajai archyvo tvarkytojai skyriaus dokumentacijos plano projektą, laikino saugojimo bylų ataskaitą.
4.8. organizuoti skyriaus dokumentų perdavimą archyvui, pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles atrinkti bylas nuolatiniam saugojimui, suformuoti, surišti bylas, atrinkti bylas naikinimui.
4.9. Sudaryti skyriaus vidaus administravimo ir specialiosios veiklos nuolat saugomų bylų
apyrašą, parengti istorijos ir dokumentų sutvarkymo pažymą, bylų naikinimo aktą ir pateikti derinti Klaipėdos apskrities archyvui.
4.10. padėti organizuoti skyriaus rengiamus posėdžius, pasitarimus ir konferencijas (parengti reikiamą medžiagą, pranešti dalyviams apie posėdžio ar pasitarimo laiką, vietą, darbotvarkę, esant būtinybei – dalyvius registruoti), protokoluoti.
4.11. vykdyti kitus Administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo žodinius ir (ar) raštiškus pavedimus pareigybėje priskirtais klausimais.
4.12. esant reikalui (ligos, atostogų metu, kitais atvejais) pavaduoti skyriaus specialistus.