PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019-12-31 įsakymu Nr. A2-318
USĖNŲ SENIŪNIJOS RAŠTVEDĖS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Raštvedžio pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį ir gaunančio darbo užmokestį iš valstybės biudžeto. Pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.5. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
3.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.7. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer ir kita organizacine technika.
3.8. turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja dokumentų valdymą Seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
4.2. registruoja Seniūnijos seniūno veiklos organizavimo įsakymus, rengia seniūno įsakymų projektus dėl dokumentacijos valdymo;
4.3. registruoja gaunamus dokumentus ir kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
4.4. registruoja susirašinėjimo dokumentus;
4.5. registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia pažymas, gyventojų charakteristikas;
4.6. priima prašymus ir išduoda leidimus kirsti ar kitaip pertvarkyti saugotinus želdinius (medžius ir krūmus), augančius ne miško zonoje;
4.7. priima prašymus ir išduoda leidimus žemės kasinėjimo darbams vykdyti;
4.8. rengia, derina dokumentacijos planus, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų apyrašus, saugo archyvą;
4.9. tvirtina notarinio tvirtinimo nereikalaujančių dokumentų kopijų tikrumą;
4.10. rengia ir registruoja notarinius veiksmus;
4.11. išrašo nustatytos formos leidimą laidoti Seniūnijos kapinėse;
4.12. priima prašymus, organizuoja buitinių atliekų išvežimo iš gyventojų lengvatas, sudaro sąrašus;
4.13. konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems Seniūnijos darbuotojams dokumentų tvarkymo klausimais;
4.14. tvarko piliečių atvykimo deklaracijų dokumentus;
4.15. tvarko išvykstančių piliečių deklaracijas;
4.16. taiso, keičia ir naikina deklaravimo duomenis;
4.17. išduoda gyvenamąją vietą patvirtinančius dokumentus;
4.18. tvarko gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
4.19. išduoda pažymas patalpų savininkams (bendrasavininkiams);
4.20. tvarko deklaracijas, pateiktas internetu;
4.21. išduoda pažymas apie išvykusių asmenų į užsienį deklaruotus duomenis;
4.22. tvarko asmenų, neregistruotų gyventojų registre, duomenis;
4.23. išduoda pažymas apie mirusiųjų asmenų gyvenamąją vietą iki mirties;
4.24. sudaro ikimokyklinio, mokyklinio amžiaus vaikų sąrašus;
4.25. tvarko darbuotojų, priimtų pagal užimtumo didinimo programą, priėmimą, atleidimą, perduoda duomenis SODRAI.
4.26. pildo namų ūkių knygas elektronine forma;
4.27. keičiantis darbuotojui, perduoda dokumentaciją, surašo perdavimo aktą, suderina su seniūnu ir pateikia tvirtinti administracijos direktoriui;
4.28. vykdo kitus Seniūnijos seniūno nurodymus.