PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2021-12-13 įsakymu Nr. A2-309
ŠVĖKŠNOS SENIŪNIJOS ŽEMĖS ŪKIO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Švėkšnos seniūnijos žemės ūkio specialisto (toliau – žemės ūkio specialistas) pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį ir gaunančio darbo užmokestį iš valstybės biudžeto.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, administracijos darbo tvarkos taisyklėmis, Seniūnijos veiklos nuostatais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.4. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
3.5. turėti bendravimo įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos;
3.6. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. informuoja žemdirbius apie ES paramą, padeda pildyti paraiškas, teikia informaciją žemės ūkio klausimais;
4.2. teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendina ES paramos ir Lietuvos Respublikos kaimo rėmimo programas;
4.3. priėmimą ir tvarkymą paraiškų ir dokumentų, reikalingų už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus išmokoms gauti, suveda duomenis į elektronines laikmenas;
4.4. perduoda dokumentų registrus Kaimo reikalų skyriaus koordinuojančiam specialistui;
4.5. konsultuoja ir padeda įbraižyti žemės ūkio naudmenų ir pasėlių sklypus žemėlapių fragmentuose;
4.6. informuoja pareiškėjus apie paraiškose nustatytas klaidas bei netikslumus apie žemės blokų, kuriuose deklaruoja žemės ūkio naudmenų ir pasėlių laukų, plotus;
4.7. vykdo žemės ūkio ir kaimo valdų registravimą/atnaujinimą LR Žemės ūkio ir kaimo verslo registre;
4.8. duomenų teikėjams pageidaujant išduoda apie pateiktų dokumentų gavimo įregistravimą;
4.9. ataskaitas ir priimtą sprendimą su pagrindžiančių dokumentų kopijomis teikia Nacionalinei Mokėjimo agentūrai (jei reikia ir Kaimo reikalų skyriui)
4.10. konsultuoja žemdirbius dėl ES kaimo plėtros fondų lėšų efektyvaus panaudojimo;
4.11. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų pareiškimus, skundus ir pasiūlymus pareigybės kompetencijos ribose;
4.12. dalyvauja Nacionalinės mokėjimo agentūros patikrose, tikrina ar žemdirbiai laikosi nustatytų geros agrarinės būklės reikalavimų;
4.13. dalyvauja savivaldybės Kaimo reikalų skyriaus sudarytose komisijose, tikrinant gyventojų nusiskundimus ir prašymus, įvertina ir apskaičiuoja patirtus nuostolius;
4.14. nustatyta tvarka atsiskaito Kaimo reikalų skyriui;
4.15. išduoda pažymas dėl žemės ūkio veiklos;
4.16. Seniūno ir Kaimo reikalų pavedimu organizuoja susirinkimus;
4.17. kontroliuoja seniūnijos tarnybinių automobilių kuro sunaudojimą pagal patvirtintas normas bei kelionės lapus, sudaro medžiagų ir kuro nurašymo aktus, juos registruoja ir pristato Centralizuotai buhalterijai;
4.18. tvarko ilgalaikio turto, ūkinio inventoriaus, medžiagų apskaitą, dalyvauja metinės inventorizacijos komisijos darbe, pildo inventorizavimo aprašus;
4.19. pavaduoja raštvedę, atliekant įvairius gyvenamosios vietos deklaravimo veiksmus;
4.20. Atlieka prekybos ir paslaugų teikimo viešose vietose priežiūrą ir kontrolę;
4.21. vykdo kitus Seniūnijos seniūno nurodymus.