PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019-12-31 įsakymu Nr. A2-318
SAUGŲ SENIŪNIJOS RAŠTVEDŽIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Raštvedžio pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį ir gaunančio darbo užmokestį iš savivaldybės biudžeto. Pareigybės grupė specialistas.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Raštvedys turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3. 1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą įgytą iki 2009 metų arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.5. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
3.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.7. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu, naudotis elektroninėmis duomenų paieškos sistemomis.
3.8. turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Raštvedys vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja dokumentų valdymą seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus, dirba su dokumentų valdymo sistema „Kontora“;
4.2. rengia ir derina seniūno veiklos organizavimo įsakymus;
4.3. registruoja gaunamus dokumentus ir kontroliuoja jų vykdymą;
4.4. rengia, registruoja siunčiamus dokumentus ir atsakymus į juos;
4.5. registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą;
4.6. rengia, derina dokumentacijos planus, derina dokumentų apyrašus, pagal dokumentacijos planą formuoja ir saugo bylas, tvarko seniūnijos archyvą;
4.7. rengia notarinius dokumentus, tinkamai įformina, registruoja notarinių veiksmų registre;
4.8. išrašo nustatytos formos leidimą laidoti seniūnijos kapinėse;
4.9. pagal seniūno pateiktus duomenis rengia seniūnijos veiklos ataskaitas;
4.10. tvarko seniūnijos seniūnaičių rinkimų dokumentus, protokoluoja posėdžius;
4.11. konsultuoja ir teikia metodinę medžiagą seniūnijos darbuotojams dokumentų valdymo klausimais;
4.12. rengia ir išduoda pažymas, charakteristikas, raštus: gyventojams, teismams, notarų biurams, policijai, priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai, valstybinei mokesčių inspekcijai ir kt.;
4.13. veda seniūnijos darbuotojų ir viešųjų darbų darbo laiko apskaitos žiniaraštį ir jį pristato centralizuotai buhalterijai;
4.14. tvarko darbininkų, dirbančių pagal užimtumo didinimo programą, asmens bylas, rengia įsakymų ir darbo sutarčių projektus, registruoja, pateikia informaciją Sodrai.
4.15. pildo seniūnijos darbuotojų ir darbininkų, dirbančių pagal užimtumo didinimo programą, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir laiku pristato savivaldybės centralizuotai buhalterijai.
4.16. dalyvauja seniūnijos komisijų darbe, bendruomenės gyvenime, seniūnijos reiduose, kultūriniame gyvenime, padeda organizuoti renginius;
4.17. pagal seniūno nurodymą iškviečia seniūnijos gyventojus į seniūniją, vyksta pas juos;
4.18. tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis: išduoda pažymas, taiso, keičia ar naikina deklaravimo duomenis, tvarko gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
4.19. keičiantis darbuotojui, perduoda dokumentaciją, surašo perdavimo aktą, suderina su seniūnu ir pateikia tvirtinti administracijos direktoriui;
4.20. vykdo kitus seniūno nurodymus.