PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2019-12-31 įsakymu Nr.A2-318
KATYČIŲ SENIŪNIJOS RAŠTVEDŽIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I .SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Raštvedžio pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį ir gaunančio darbo užmokestį iš savivaldybės biudžeto. Pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II . SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Raštvedys turi atitikti šiuos reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.5. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
3.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.7. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu;
3.8. turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.
3.9. turėti vairuotojo pažymėjimą.
III. SKYRIUS
PAGRINDINĖS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Raštvedys vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja dokumentų valdymą Seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
4.2. rengia ir derina Seniūnijos seniūno veiklos organizavimo įsakymus;
4.3. registruoja gaunamus dokumentus ir kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
4.4. rengia, registruoja siunčiamus dokumentus ir atsakymus į gautus raštus;
4.5. registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia pažymas, gyventojų charakteristikas;
4.6. rengia, derina dokumentacijos planus, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų aprašus, saugo archyvą;
4.7. rengia ir registruoja notarinius veiksmus;
4.8. rengia Seniūnijos veiklos ataskaitas;
4.9. rengia ir tvarko seniūnaitijų, seniūnaičių rinkimų dokumentus;
4.10. tvarko piliečių atvykimo deklaracijų dokumentus;
4.11. tvarko išvykstančių piliečių deklaracijas;
4.12. taiso, keičia ir naikina deklaravimo duomenis;
4.13. išduoda gyvenamąją vietą patvirtinančius dokumentus;
4.14. deklaruoja gyvenamąsias vietas per konsulines įstaigas;
4.15. tvarko gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
4.16. išduoda pažymas patalpų savininkams (bendrasavininkiams);
4.17. tvarko deklaracijas, pateiktas internetu;
4.18. išduoda pažymas apie išvykusių asmenų į užsienį deklaruotus duomenis;
4.19. tvarko asmenų, neregistruotų gyventojų registre duomenis;
4.20. išduoda pažymas apie mirusiųjų asmenų gyvenamąją vietą iki mirties;
4.21. rengia seniūno įsakymus „Dėl numerių pastatams, pastatų kompleksams, butams, patalpoms, korpusams ir žemės sklypams, kuriuose pagal jų naudojimo paskirtį (būdą) ar teritorijų planavimo dokumentus leidžiama pastatų statyba“, suteikimo;
4.22. tvarko adresų registro duomenis VĮ Registrų centro registre;
4.23. vykdo seniūnijos viešuosius pirkimus;
4.24. vykdo kitus Seniūnijos seniūno nurodymus.
4.25. priima gyventojų prašymus dėl vietinės rinkliavos lengvatų už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą, teikia informaciją Savivaldybei.
4.26. tvarko Seniūnijos darbininkų, dirbančių pagal Užimtumo didinimo programą, asmens bylas, rengia įsakymų ir darbo sutarčių projektus, tvarko jų registrus.
4.27. pildo Seniūnijos darbuotojų ir darbininkų, dirbančių pagal užimtumo didinimo programą, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir laiku juos pristato savivaldybės administracijai.
4.28. rengia ikimokyklinio amžiaus vaikų sąrašus, pagal Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus pateiktą sąrašą patikslina informaciją apie vaikų faktinę gyvenamąją vietą.
4.29. mokėti dirbti kompiuterinėmis duomenų paieškos sistemomis.
4.30. tvirtina notarinio tvirtinimo nereikalaujančių dokumentų kopijų tikrumą.