PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019-12-31 įsakymu Nr. A2-318
GARDAMO SENIŪNIJOS RAŠTVEDŽIO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Raštvedžio pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį ir gaunančio darbo užmokestį iš savivaldybės biudžeto. Pareigybė priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Raštvedys turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą įgytą iki 2009 metų arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.4. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.5. mokėti rengti dokumentus pagal Dokumentų rengimo taisykles ir teisės aktų rengimo rekomendacijas;
3.6. išmanyti kalbos kultūros, tarnybinio etiketo, dalykinio pokalbio reikalavimus, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.7. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu, gebėti naudotis dokumentų paieškos sistemomis.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Raštvedys vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja dokumentų tvarkymą Seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
4.2. registruoja DVS „Kontora“ Seniūnijos seniūno veiklos organizavimo įsakymus, rengia seniūno įsakymų projektus dėl dokumentų valdymo;
4.3. registruoja DVS „Kontora“ gaunamus dokumentus ir kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
4.4. registruoja DVS „Kontora“ siunčiamus dokumentus;
4.5. registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia pažymas, gyventojų charakteristikas;
4.6. priima prašymus ir rengia leidimus kirsti ar kitaip pertvarkyti saugotinus želdinius (medžius ir krūmus), augančius ne miško zonoje;
4.7. priima prašymus ir rengia leidimus žemės kasinėjimo darbams vykdyti;
4.8. rengia, derina dokumentacijos planus, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų apyrašus, suveda juos į informacinę sistemą „Archyvai“;
4.9. tvirtina notarinio tvirtinimo nereikalaujančių dokumentų kopijų tikrumą;
4.10. rengia ir registruoja notarinius veiksmus;
4.11. išduoda nustatytos formos leidimus laidoti seniūnijos kapinėse;
4.12. konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems seniūnijos darbuotojams dokumentų tvarkymo klausimais.
4.13. tvarko piliečių atvykimo deklaracijų dokumentus;
4.14. pildo išvykstančių piliečių deklaracijas;
4.15. pagal gyventojų prašymus taiso, keičia ir naikina gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis;
4.16. išduoda pažymas seniūnijos gyventojams apie deklaruotą gyvenamąją vietą;
4.17. pildo gyvenamosios vietos nedeklaravusiųjų asmenų deklaracijas;
4.18. išduoda pažymas patalpų savininkams (bendraturčiams) apie jų gyvenamosiose patalpose savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis;
4.19. tvarko gyvenamosios vietos duomenų deklaracijas, pateiktas internetu;
4.20. išduoda pažymas apie išvykusių asmenų į užsienį deklaruotus duomenis;
4.21. išduoda pažymas apie mirusiųjų asmenų gyvenamąją vietą iki mirties;
4.22. visus gyvenamosios vietos deklaravimo ir nedeklaravusiųjų asmenų duomenis suveda į duomenų registrą GVDIS, dirba su šia informacine sistema.
4.23. sudaro ikimokyklinio, mokyklinio amžiaus vaikų sąrašus;
4.24. tvarko dokumentus dėl numerių suteikimo arba keitimo pastatams, pastatų kompleksams, butams, patalpoms, korpusams ir žemės sklypams, kuriuose pagal jų naudojimo paskirtį (būdą) ar teritorijų planavimo dokumentus leidžiama pastatų statyba, suveda duomenis į „Adresų registro“ informacinę sistemą;
4.25. rengia Seniūnijos veiklos ataskaitas;
4.26. rengia ir tvarko seniūnaičių rinkimų dokumentus, protokolus;
4.27. pildo seniūnijos darbuotojų, darbininkų ir dirbančių pagal užimtumo didinimo programą, darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
4.25. tvarko užimtumo didinimo programoje dalyvaujančių asmenų priėmimo ir atleidimo iš darbo dokumentus, perduoda per „Sodros“ informacinę sistemą pranešimus apie jų valstybinio socialinio draudimo pradžią ir pabaigą.
4.26. vykdo kitus Seniūnijos seniūno nurodymus.