PAVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2020-02-04 Įsakymu Nr. A2-30
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS ATVEJO VADYBININKO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Atvejo vadybininkas yra specialistų grupės darbuotojas.
2. Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;
3.2. būti susipažinęs ir vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais piniginę socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, asmens duomenų teisinę apsaugą; taip pat Savivaldybės tarybos sprendimais, Administracijos direktoriaus, Administracijos ir socialinės paramos skyriaus (toliau – Skyrius) veiklos nuostatais, Vidaus tvarkos taisyklėmis, Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems asmenims ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliu, nedirbančių asmenų atvejo vadybininko pareigybės aprašymu;
3.3. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Internet Explorer;
3.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
3.5. gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;
3.6. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. užtikrina valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą;
4.2. teikia pirminę informaciją asmenims, pageidaujantiems dalyvauti projekto „Užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelis“ (toliau – Projektas) veiklose;
4.3. rengia Užimtumo tarnybos direktoriaus patvirtintą susitarimą dėl asmens integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas), kuriame nurodomos nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos asmeniui teikti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugos (tolia -Paslaugos) bei aktyvios darbo rinkos politikos priemonės (toliau- Priemonės), jų apimtys, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;
4.4. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų Paslaugų ir Priemonių teikimą asmenims;
4.5. atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;
4.6. organizuoja atvejo komandos susirinkimus;
4.7. parenka pagal atvejo komandos siūlymus Paslaugas ir Priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą;
4.8. organizuoja asmens susitikimą su Susitarime numatytais Paslaugų teikėjais;
4.9. teikia siūlymus atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;
4.10. teikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant Projekto veiklose;
4.11. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;
4.12. pagal poreikį dirba su Socialinių išmokų apskaitos informacine sistema „Parama“, Socialinės paramos informacine sistema „SPIS“ (atvejo vadybininkas savivaldybėje) ar „eDBirža“ (atvejo vadybininkas Užimtumo tarnyboje), kitomis duomenų bazėmis pagal savo kompetenciją;
4.14. teikia pasiūlymus tiesioginiam vadovui ir projekto administravimo grupei Projekto įgyvendinimo klausimais;
4.15. Užimtumo tarnybos direktoriaus nustatyta tvarka informaciją apie Projekto veiklų įgyvendinimą teikia Projekto administravimo grupei bei kitoms institucijoms;
4.16. teikia metodinę, dalykinę pagalbą Projekto partneriams Projekto įgyvendinimo klausimais;
4.17. nustatytais terminais teikia Projekto administravimo grupei ataskaitas, informaciją apie Projekto patirtas išlaidas bei kitus su Projektu susijus dokumentus.;
4.18. inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras ir teikia pasiūlymus dėl perkamų paslaugų poreikio užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims.
4.19. vykdo kitus Administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo žodinius ir (ar) raštiškus pavedimus pareigybės kompetencijos klausimais.